شاد زیستن کار سختی نیست ، کافی است از خود و زندگی تان راضی باشید و برای رسیدن به این هدف باید از هر فرصتی برای یاد گیری مطالب تازه استفاده کنید .


1- روابط اجتماعی خود را توسعه داده و با اطرافیان روابط دوستانه و صمیمی برقرار کنید

2-  به خود و توانایی ها یتان تکیه نموده و وابستگی تان را کم کنید ، اما کمک گرفتن ضروری از دیگران را فراموش نکنید .

3-  سفر کنید و نعمت های خدا را حس کنید و از زندگی لذت ببرید .

4- تا زمانی که می توانید و به سلامت شما لطمه نمی خورد ، پر تلاش و با انگیزه باشید و با امید زندگی کنید و در فعالیت های داوطلبانه مشارکت داشته باشید .

5-  لبخند ، خوشرویی و ورزش را فراموش نکنید ، این کار اعتماد به نفس را بالا میبرد، نشاط و سر زندگی را به دنبال دارد و مقاومت شما در مقابل بیماری ها را افزایش می دهد .

6- غرور و فاصله گرفتن را کنار بگذارید و به همه عزیزانتان محبت کنید .

7-  به بهداشت فردی خود توجه کنید و معاینات کامل دوره ای را فراموش نکنید ، آرامش و سلامت از نعماتی است که باید َآن را حفظ   کنید .

8-  تغییرات زندگی را با مثبت اندیشی قابل تحمل تر کنید .

9-  همیشه به خدا توکل کنید و بدانید در اوج تنهایی و در سخت ترین لحظات اوست که با مهربانی به شما نگاه می کند و همه چیز را به خوبی پیش می برد .

10- شیوه زندگی سالم ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و قدرت مبارزه بدن را برای مبارزه با بیماریها و شرایط دشوار زندگی بالا  می برد ، سبک زندگی خود را تغییر داده و سالم زندگی کنید .   

 

منبع : روز نامه جام جم ، دوشنبه 10 مهر 1391 ( بخش چار دیواری ].